کد خبر : 1255875 | 07 مرداد 1394 ساعت 18:48 | 103.7K بازدید | 0 دیدگاه

بخاطر آن گل همیشه ممنون خداوند هستم

حیدری: تا آخر عمرم بخاطر آن گل، نماز می‌خوانم

مدافع خاطره ساز سرخپوشان که گل آخرین قهرمانی پرسپولیسی ها را در لیگ برتر به ثمر رساند، در روزهای اخیر از فوتبال خداحافظی کرد.

حیدری: تا آخر عمرم بخاطر آن گل، نماز می‌خوانم
به گزارش "ورزش سه"، سپهر حیدری مدافع سابق تیم های پرسپولیس و ذوب آهن که اخیرا از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است راجع به شرایط فعلی خود و تصمیمش مبنی بر آویختن کفشهایش گفت:

نخواستم عزتم خدشه دار شود
با خودم خیلی فکر کردم و احساس کردم دیگر وقتش است که از دنیای بازیگری خداحافظی کنم. البته هواداران به من خیلی لطف دارند و به من می گفتند این کار را نکنم اما جایی که کسی احساس می کند ممکن است عزتش خدشه دار می شود بهتر است با احتیاط عمل کند و در این زمینه هم من حس کردم ماندنم در دنیای بازیگری ممکن است سابقه ام را دچار مشکل کند، بنابراین تصمیم به خداحافظی گرفتم و همه می دانیم که در پست های دیگر هم می شود به فوتبال کمک کرد.

برای پرسپولیس و ذوب آهن گل قهرمانی زدم
خداراشکر توانستم با حضور در تیم های پرسپولیس و ذوب آهن به 4 قهرمانی دست پیدا کردم و افتخار می کنم سال های زیادی برای این دو تیم بازی کرده ام و باعث افتخارم است که کاپیتان دو تیم بزرگ فوتبال ایران بوده ام و برای هر دو تیم نیز گل قهرمانی به ثمر رساندم.

آرزویم از کودکی، کاپیتانی پرسپولیس بود
از بچگی آرزو داشتم روزی کاپیتان پرسپولیس شوم و دل هواداران این تیم را شاد کنم، خدا را شکر این اتفاق هم افتاد، در طول سال هایی که در این تیم بودم با توجه به اینکه یک مدافع بودم، 12 گل برای سرخ پوشان به ثمر رساندم و 8 پاس گل نیز دادم. یک گل قهرمانی برای این تیم به ثمر رساندم، یک بار در حالی که کاپیتان پرسپولیس بودم به عنوان به قهرمانی رسیدم و یکبار نیز با این تیم به عنوان مرد اخلاق سال انتخاب شد، این ها آرزوهایی بود که به تحقق پیوست.

قید پول را زدم تا عزت داشته باشم
سال گذشته که از تیم ذوب آهن جدا شدم سه تیم پایین جدولی به من پیشنهاد دادند که من نپذیرفتم و دو پیشنهاد نیز که از چین و شرق آسیا داشتم اما به خاطر مریضی مادرم دلم نیامد آنجا بروم و امسال نیز یک پیشنهاد از یک تیم لیگ برتری و چندین پیشنهاد از تیم های لیگ یکی داشتم که ترجیح دادم هیچکدام از آنها نپذیرم، در حال حاضر هم تمرینات مستمر دارم و بدنم را آماده نگه داشتم و می توانم تا دو سال دیگر بازی کنم اما حقیقتش را بخواهید قید پول را زدم تا عزت داشته باشم.

تا آخر عمرم بخاطر آن گل، نماز شکر می خوانم
بعضی اتفاقات در زندگی آدم می افتد که دقیقا لطف خداوند است، مثلا شما خداداد عزیزی را ببینید، با توجه به اینکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و بازی های به یادماندنی زیادی را در کارنامه خود دارد اما اغلب مردم هنوز هم به یاد گل بازی با استرالیا هستند، این مورد راجع به من هم اتفاق افتاد، دقیقا لطف خدا بود که آن گل را من به ثمر رساندم.

من در این فوتبال پولی نگرفتم
چهارفصل حضور من در پرسپولیس مساوی است با یک سوم قرارداد بازیکن فعلی این تیم اما به اندازه کافی از حضور در این تیم و قلب هوادارانش، عزت گرفتم، درست است که بعد از آن گل در شهر خودم خیلی اذیت شدم اما آنقدر این اتفاق در زندگی من شیرین و خاطره انگیز بود که تا آخر عمرم بخاطر آن گل نماز شکر بخوانم. شاد کردن دل میلیون ها هوادار تیمی که همیشه آرزویت بود روزی در آن توپ بزنی یک افتخار ابدی است.

دانشجوی دکترا هستم
همیشه سعی کردم زندگی با برنامه ای داشته باشم به کلاس های مربیگری رفتم و تاکنون دو مدرک گرفته ام و مدرک B  آسیا را نیز با شرکت در کلاس هایش بیست روز دیگر دریافت می کنم، البته در حال حاضر مدرسه فوتبالی را با الگوبرداری از سیستم باشگاه های ایتالیایی در کیش راه انداخته ام به نام آکادمی قرمزپوشان که انشالله به زودی شعبه تهرانش نیز افتتاح می شود،البته من در کنار فوتبالم، درسم را هم خواندم و در حال حاضر در حال حاضر دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک هستم و البته در دانشگاه نیز تدریس می کنم.

خانواده، هواداران و سه نفر از مربیانم
از خانواده ام ممنونم، آنها بخاطر اینکه ورزشی بودند همیشه من را درک کردند، از همه هواداران پرسپولیس و ذوب آهن سپاسگذارم که سال ها از من حمایت کردند و اگر پیشرفتی در کارم بوده بخاطر حمایت های آنها بوده است و از سه نفر از مربیان تیم های پایه ام هم ممنونم. ابتاد از اولیم مربی ام یعنی پدرم سیاوش حیدری، سپس از پرویز ابوطالب که در تیم ملی نوجوانان من را از خط حمله به دفاع آورد و البته از آقای جمشید حیدری مربی من در ذوب آهن که کمک های بسیاری به من داشت.

دیدگاه‌ها